Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Млинівський районний суд Рівненської області проводить добір кандидатів для призначення у період дії воєнного стану на посаду державної служби категорії "В" – секретаря судового засідання.
Згідно з частиною 5 статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" призначення на посаду буде здійснюватись керівником державної служби після проведення співбесіди без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, строково, на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
Строк подання документів: з 27 вересня 2024 року до 16 години 11 жовтня 2024 року.
Отримати додаткову інформацію можливо згідно графіку роботи суду у заступника керівника апарату суду або за телефоном 0-3659-6-54-07, через електронні засоби зв’язку з використанням електронної адреси суду inbox@ml.rv.court.gov.ua.
Затверджено наказом керівника
апарату Млинівського районного
суду Рівненської області
від 26.09.2024 № 26/А
УМОВИ
призначення на посаду державної служби категорії «В» -
секретаря судового засідання Млинівського районного суду Рівненської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, установ місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб. Здійснює оформлення та розміщення на стендах суду списків справ, призначених до розгляду. 2. Перевіряє наявність та з’ясовує причини відсутності осіб, яких було викликано у судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції і доповідає про це головуючому в судовому засіданні. 3. Забезпечує контроль за повним фіксуванням судового процесу (судового засідання) технічними засобами та проведенням судового засідання в режимі відеоконференції. 4. Веде протокол, журнал судового засідання. 5. Здійснює формування і оформлення судових справ та їх передачу після розгляду у відповідності до процесуального законодавства до канцелярії суду відповідно до вимог інструкції з діловодства, що діє у суді. Вносить відомості про наслідки розгляду в контрольний журнал судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді. 6. Здійснює внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків і прав користувача автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, визначених на підставі наказів Млинівського районного суду Рівненської області. Забезпечує своєчасність, повноту та достовірність внесеної інформації. 7. Готує виконавчі листи у справах за судовими рішеннями, якими передбачено їх негайне виконання. 8. Здійснює після проголошення судового рішення вручення (видачу) копії судового рішення учасникам справи (судового провадження) відповідно до вимог процесуального законодавства. 9. Здійснює підготовку копій судових рішень для їх надсилання учасникам справи (судового провадження), які не були присутні в судовому засіданні, або, якщо судове рішення було ухвалено поза межами судового засідання чи без повідомлення (виклику) учасників справи, або у разі проголошення в судовому засіданні скороченого рішення, та передає їх до канцелярії суду для відправлення адресатам. Здійснює підготовку для надсилання процесуальних та інших документів, що стосуються розгляду справи, судових повісток та повідомлень та передає їх до канцелярії суду для відправлення адресатам. 10. Виконує обов’язки судового розпорядника у випадку його відсутності. |
|
Умови оплати праці |
1) Посадовий оклад в розмірі 11362 грн.; 2) Надбавка за вислугу років; 3) Надбавка за ранг державного службовця; 4) Премії (у разі встановлення). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Постійна посада (строкове призначення на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану) |
|
Перелік документів, які необхідно подати претенденту на посаду
|
Особа, яка претендує на посаду, подає у паперовому вигляді або надсилає на електронну пошту суду: inbox@ml.rv.court.gov.ua такі документи*: - заяву про призначення на посаду, - резюме довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246, - заповнену особову картку встановленого зразка, - документи, що підтверджують наявність громадянства України, - документи, що підтверджують наявність освіти; - заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. (Особа, яка претендує на зайняття посади та пройшла перевірку, подає засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася). - підтвердження наявності у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Претендент на посаду може подати інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). При надсиланні документів електронною поштою на електронні документи накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Після вивчення резюме кандидатам будуть надіслані повідомлення про запрошення на співбесіду. Строк подання документів: з 27 вересня 2024 року до 11 жовтня 2024 року. |
|
Додаткові (необов'язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби |
|
Місце, час та дата проведення співбесіди
|
Проведення співбесіди за адресою: 35100, Рівненська область, смт.Млинів, вул.Степана Бандери, 7 Дата та час проведення співбесіди визначаються в індивідуальному порядку. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань подання документів та проведення співбесіди |
Пуцак Діана Віталіївна за телефоном № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство», «Право» або «Правоохоронна діяльність» |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог щодо досвіду роботи |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою Відповідно до статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» рівень володіння державною мовою державних службовців засвідчується державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою (далі - державний сертифікат), що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»* |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Аналітичні здібності |
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; |
2 |
Самоорганізація та самостійність в роботі |
- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання; - здатність до самомотивації (самоуправління); - вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності |
3 |
Досягнення результатів |
- здатність до чіткого бачення результату діяльності; - вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
4 |
Цифрова грамотність |
- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків; - вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; - здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; - здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; - вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
5 |
Відповідальність |
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур; - усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; - здатність брати на себе зобов'язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про запобігання корупції»; 3) Закон України «Про державну службу». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1) Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; 2) Цивільний процесуальний кодекс України; 3) Кримінальний процесуальний кодекс України; 4) Кодекс адміністративного судочинства України; 5) Кодекс України про адміністративні правопорушення; 6) Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 №814 (зі змінами), 7) Положення про автоматизовану систему документообігу суду у редакції, затвердженій Рішенням Ради суддів України від 15.09.2016 №58; 8) Інструкція щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 06.06.2022 №156 |
3. |
Знання системи захисту інформації |
Складові політики інформаційної безпеки
|
Примітка:
* Згідно з частинами 6 та 7 статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" особа, яка претендує на зайняття посади державної служби у період дії воєнного стану, не подає документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Особи, призначені у період дії воєнного стану на посади державної служби, подають документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі якщо такий документ не був поданий ними раніше.