Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Млинівський районний суд Рівненської області, що знаходиться за адресою: Рівненська область, смт.Млинів вул. Степана Бандери, 7, з 21 жовтня 2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посад державної служби категорії «В» Млинівського районного суду Рівненської області - секретаря суду.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ керівника апарату Млинівського
районного суду Рівненської області
20 жовтня 2017 року № 53/А
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної
посади державної служби категорії «В» -
секретаря Млинівського районного суду Рівненської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1. Здійснює первинне опрацювання документів та внесення інформації в програмі автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків та прав користувачів автоматизованої системи. 2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 3. Веде номенклатурні справи суду. 4. Організовує приймання та приймає на зберігання до канцелярії від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством. 5. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. 6. Здійснює підготовку для направлення судових справ зі скаргами, поданнями, для проведення узагальнення до судів вищих інстанцій. 7. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання та контролює одержання повідомлень про їх виконання. 8. Приєднує до судових справ документи, що підтверджують виконання судових рішень, та інших документів, що підлягають зберіганню у судовій справі, організовує та контролює здійснення цієї роботи. 9. Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до органів та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень. 10. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ. 11. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. 12. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії та архіві суду, судових справ, які зберігаються в канцелярії та архіві суду, для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. 13. За дорученням керівника апарату суду готує проекти відповіді за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та проекти відповіді в порядку розгляду звернень з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян". 14. Під час видачі копій судових рішень готує відповідні супровідні документи. 15. Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах, що зберігаються в канцелярії та архіві суду, веде їх облік. 16. Організовує та забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду. 17. Організовує приймання та приймає на зберігання до архіву від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством. 18. Згідно з чинними правилами шифрує справи. 19. Систематизує і розміщує справи, веде їх облік. 20. Складає та оформляє за встановленою формою описи справ у суді, річні розділи зведених описів справ суду, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів. 21. Готує необхідні дані, здійснює аналізи та складає відповідні звіти щодо роботи канцелярії суду. 22. Контролює додержання правил протипожежної безпеки в приміщенні архіву. 23. Бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до канцелярії та архіву суду. 24. На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов'язки. 25. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду і його заступника та старшого секретаря суду, що стосуються роботи канцелярії суду. 26. Виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативно-правових актів, наказів та вказівок та які входять до компетенції канцелярії суду. |
|
Умови оплати праці |
1) Посадовий оклад в розмірі 2000 грн.; 2) Надбавка за вислугу років; 3) Надбавка за ранг державного службовця; 4) Премії (у разі встановлення). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Перелік документів є вичерпним. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Строк подання документів: до 06.11.2017 р. |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу
|
10 листопада 2017 року о 10 год. 00 хв. за адресою: 35100, Рівненська область, смт.Млинів, вул.Степана Бандери, 7 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Пуцак Діана Віталіївна за телефоном № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право», «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог щодо досвіду роботи |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Професійна компетентність |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
- орієнтація на досягнення кінцевих результатів; - вміння працювати з інформацією. |
2 |
Командна робота та взаємодія |
-вміння працювати в команді; -вміння ефективної координації з іншими. |
3 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використання офісної оргтехніки. Впевнений користувач ПК (Windows, MS Office), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
4 |
Особистісні якості |
1) Відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток; 7) орієнтація на обслуговування; 8) здатність спілкуватися з найрізноманітнішими індивідами в межах суду та відповідати на процедурні запитання без надання юридичних порад; 9) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про запобігання корупції»; 3) Закон України «Про державну службу». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1) Закон України "Про судоустрій і статус суддів"; 2) Цивільний процесуальний кодекс України; 3) Кримінальний процесуальний кодекс України; 4) Кодекс адміністративного судочинства України; 5) Кодекс України про адміністративні правопорушення; 6) Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173; 7) Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 N 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року № 25) зі змінами та доповненнями; 8) Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2011 № 168. |