flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби

28 липня 2017, 15:56

Оголошення

про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби

 

Млинівський районний суд Рівненської області, що знаходиться за адресою: Рівненська область, смт.Млинів вул. Степана Бандери, 7,  з 28 липня 2017 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державної служби категорії «В» Млинівського районного суду Рівненської області:

  1. секретаря суду;
  2. секретаря судового засідання.

    

 

 Додаток 1

до наказу керівника апарату

Млинівського районного суду

Рівненської області

від 27.07.2017 року № 40/А

                                                                                             

 

УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної

посади державної служби категорії «В»  - 

секретаря Млинівського районного суду Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює первинне опрацювання документів та внесення інформації в програмі автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків та прав користувачів автоматизованої системи.

2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.

3. Веде номенклатурні справи суду.

4. Організовує приймання та приймає на зберігання до канцелярії від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством.

5. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

6. Здійснює підготовку для направлення судових справ зі скаргами, поданнями, для проведення узагальнення до судів вищих інстанцій.

7. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання та контролює одержання повідомлень про їх виконання.

8. Приєднує до судових справ документи, що підтверджують виконання судових рішень, та інших документів, що підлягають зберіганню у судовій справі, організовує та контролює здійснення цієї роботи.

9. Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до органів та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень.

10. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.

11. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

12. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії та архіві суду,  судових справ, які зберігаються в канцелярії та архіві суду, для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.

13. За дорученням керівника апарату суду готує проекти відповіді за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та проекти відповіді в порядку розгляду звернень з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян".

14. Під час видачі копій судових рішень готує відповідні супровідні документи.

15. Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах, що зберігаються в канцелярії та архіві суду, веде їх облік.

16. Організовує та забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду.

17. Організовує приймання та приймає на зберігання до архіву від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством.

18. Згідно з чинними правилами шифрує справи.

19. Систематизує і розміщує справи, веде їх облік.

20. Складає та оформляє за встановленою формою описи справ у суді, річні  розділи зведених описів справ суду, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.

21. Готує необхідні дані, здійснює аналізи та складає відповідні звіти щодо роботи канцелярії суду.

22. Контролює додержання правил протипожежної безпеки в приміщенні архіву.

23.  Бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до канцелярії та архіву суду.

24. На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов'язки.

25. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду і його заступника та старшого секретаря суду, що стосуються роботи канцелярії суду.

26. Виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативно-правових актів, наказів та вказівок та які входять до компетенції  канцелярії суду.

Умови оплати праці

1) Посадовий оклад в розмірі  2000 грн.;

2) Надбавка за вислугу років;

3) Надбавка за ранг державного службовця;

4) Премії (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстроково             

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

            Перелік документів є вичерпним. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Строк подання документів: до 28.08.2017 р.

Дата, час і місце проведення конкурсу

04 вересня 2017 року о 10 год. 00 хв. за адресою:   35100, Рівненська область, смт.Млинів,             вул.Степана Бандери, 7

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пуцак Діана Віталіївна за телефоном № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.

 

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1

Освіта

Наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Без вимог щодо стажу роботи

3

Володіння державною мовою

Вільно

Спеціальні вимоги***

1

Освіта

За спеціальністю «Право», «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»  

2

Знання законодавства

1)Конституція України;

2)Закон України «Про запобігання корупції»;

3) Закон України «Про державну службу».

3

Професійні чи технічні знання

1) Знання Закону України "Про судоустрій і статус суддів"; Цивільного процесуального кодексу України;

Кримінального процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Кодексу України про адміністративні правопорушення; Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України;

Положення про автоматизовану систему документообігу суду; 

Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;

Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду;

2) знання процедури роботи з матеріалами судових справ, що розглядаються в порядку кримінального, цивільного, адміністративного судочинства та кодексу України про адміністративні правопорушення, на різних стадія судового розгляду;

3) знання порядку формування і оформлення судової справи.

4) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

4

Спеціальний досвід роботи

Без вимог щодо спеціального досвіду роботи

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використання офісної оргтехніки. Впевнений користувач ПК (Windows, MS Office), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

6

Особистісні якості

1) Відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) здатність спілкуватися з найрізноманітнішими індивідами в межах суду та відповідати на процедурні запитання без надання юридичних порад;

9) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу керівника апарату

Млинівського районного суду

Рівненської області

від 27.07.2017 року № 40/А

                                                                                               

УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної

посади державної служби категорії «В»  -   

секретаря судового засідання Млинівського районного суду Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб.

2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

3. До початку розгляду судових справ перевіряє наявність осіб, яких викликано у судове засідання, з’ясовує причини їх відсутності, та доповідає про це головуючому судді.

4. Веде журнал судового засідання та протокол судового засідання.

5. Здійснює фіксування судового процесу (судового засідання) за допомогою технічних засобів відповідно до  Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), Інструкції про порядок роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, проведених у режимі відеоконференції  під час судового засідання (кримінального провадження).

6. Отримує в сторін розписки, після відкладення справи на інший час.

7. Після розгляду справи на повістках осіб, викликаних до суду, відмічає час їх явки та час залишення суду.

8. В разі відсутності судового розпорядника виконує його функції в межах та обсязі відповідно до процесуального законодавства.

9. Здійснює оформлення та видачу (вручення) копії судового рішення учасникам судового процесу відповідно до вимог процесуального законодавства.

10. Здійснює оформлення копії судового рішення  для їх надсилання сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи відповідно до вимог процесуального законодавства.

11. Здійснює роботу з матеріалами та справами відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.

12. Здійснює внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків, визначених на підставі наказу керівника апарату суду.

13. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. помічник

14. Своєчасно долучає документи по судовій справі до електронної справи.

15. Вносить записи в контрольний журнал судових справ і матеріалів, переданих для судді.

16. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання.

17. Здійснює формування і оформлення судових справ та їх передачу до канцелярії суду.

18. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, старшого секретаря суду що стосуються організації розгляду судових справ.

19. Виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативно-правових актів, наказів та вказівок та які входять до компетенції  секретаря судового засідання.

Умови оплати праці

1) Посадовий оклад в розмірі  2649 грн.;

2) Надбавка за вислугу років;

3) Надбавка за ранг державного службовця;

4) Премії (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

            Перелік документів є вичерпним. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Строк подання документів: до 28.08.2017 р.

Дата, час і місце проведення конкурсу

04 вересня 2017 року о 10 год. 00 хв. за адресою:   35100, Рівненська область, смт.Млинів,             вул.Степана Бандери, 7

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пуцак Діана Віталіївна за телефоном № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.

 

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1

Освіта

Наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Без вимог щодо стажу роботи

3

Володіння державною мовою

Вільно

Спеціальні вимоги***

1

Освіта

За спеціальністю «Право», "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність"  

2

Знання законодавства

1)Конституція України;

2)Закон України «Про запобігання корупції»;

3) Закон України «Про державну службу».

3

Професійні чи технічні знання

1) Знання Закону України "Про судоустрій і статус суддів"; Цивільного процесуального кодексу України;

Кримінального процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Кодексу України про адміністративні правопорушення; Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України;

Положення про автоматизовану систему документообігу суду; 

2) знання   порядку роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання) за допомогою технічних засобів та порядку роботи з технічними засобами відеозапису ходу і результатів процесуальних дій, які проводяться у режимі відеоконференції під час судового засідання (кримінального провадження);

2) знання процедури роботи з матеріалами судових справ, що розглядаються в порядку кримінального, цивільного, адміністративного судочинства та кодексу України про адміністративні правопорушення, на різних стадія судового розгляду;

3) знання порядку формування і оформлення судової справи.

4) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

4

Спеціальний досвід роботи

Без вимог щодо спеціального досвіду роботи

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використання офісної оргтехніки. Впевнений користувач ПК (Windows, MS Office), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

6

Особистісні якості

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) орієнтація на саморозвиток;

6) здатність спілкуватися з найрізноманітнішими індивідами в межах суду та відповідати на процедурні запитання без надання юридичних порад;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.