flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби

12 квітня 2017, 15:20

Оголошення

про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби

Млинівський районний суд Рівненської області, що знаходиться за адресою: Рівненська область, смт.Млинів вул. Степана Бандери, 7,  з 12 квітня 2017 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця -   секретаря суду

 

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади

секретаря судового засідання Млинівського районного суду Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює первинне опрацювання документів та внесення інформації в програмі автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків та прав користувачів автоматизованої системи.

2. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів.

3. Веде номенклатурні справи суду.

4. Організовує приймання та приймає на зберігання до канцелярії від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством.

5. Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи.

6. Здійснює підготовку для направлення судових справ зі скаргами, поданнями, для проведення узагальнення до судів вищих інстанцій.

7. Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання та контролює одержання повідомлень про їх виконання.

8. Приєднує до судових справ документи, що підтверджують виконання судових рішень, та інших документів, що підлягають зберіганню у судовій справі, організовує та контролює здійснення цієї роботи.

9. Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до органів та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень.

10. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду судових справ.

11. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки.

12. Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії та архіві суду,  судових справ, які зберігаються в канцелярії та архіві суду, для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.

13. За дорученням керівника апарату суду готує проекти відповіді за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та проекти відповіді в порядку розгляду звернень з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян".

14. Під час видачі копій судових рішень готує відповідні супровідні документи.

15. Готує необхідні довідки на основі відомостей, які є в документах, що зберігаються в канцелярії та архіві суду, веде їх облік.

16. Організовує та забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду.

17. Організовує приймання та приймає на зберігання до архіву від відповідних працівників апарату суду судові документи, що закінчені діловодством.

18. Згідно з чинними правилами шифрує справи.

19. Систематизує і розміщує справи, веде їх облік.

20. Складає та оформляє за встановленою формою описи справ у суді, річні  розділи зведених описів справ суду, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів.

21. Готує необхідні дані, здійснює аналізи та складає відповідні звіти щодо роботи канцелярії суду.

22. Контролює додержання правил протипожежної безпеки в приміщенні архіву.

23.  Бере участь у розробленні номенклатури справ, перевіряє правильність формування та оформлення справ під час їх передавання до канцелярії та архіву суду.

24. На час тимчасової відсутності старшого секретаря суду за наказом керівника апарату суду виконує його обов'язки.

25. Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду і його заступника та старшого секретаря суду, що стосуються роботи канцелярії суду.

26. Виконує інші обов’язки, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативно-правових актів, наказів та вказівок та які входять до компетенції  канцелярії суду.

Умови оплати праці

1) Посадовий оклад в розмірі  2000 грн.;

2) Надбавка за вислугу років;

3) Надбавка за ранг державного службовця;

4) Премії (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстроково              

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка державного службовця (затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 156) із додатками;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (подається шляхом заповнення електронної декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

            Перелік документів є вичерпним. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Строк подання документів: до 12 травня 2017 р.

Дата, час і місце проведення конкурсу

18 травня 2017 року об 11 год. 00 хв. за адресою:   35100, Рівненська область, смт.Млинів             вул.Степана Бандери, 7

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Пуцак Діана Віталіївна за телефоном № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.

 

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1

Освіта

Наявність вищої освіти ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Без вимог щодо стажу роботи

3

Володіння державною мовою

Вільно

Спеціальні вимоги***

1

Освіта

За спеціальністю «Право», "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність"  

2

Знання законодавства

1)Конституція України;

2)Закон України «Про запобігання корупції»;

3) Закон України «Про державну службу».

3

Професійні чи технічні знання

1) Знання Закону України "Про судоустрій і статус суддів"; Цивільного процесуального кодексу України;

Кримінального процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Кодексу України про адміністративні правопорушення; Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України;

Положення про автоматизовану систему документообігу суду; 

Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;

Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду;

2) знання процедури роботи з матеріалами судових справ, що розглядаються в порядку кримінального, цивільного, адміністративного судочинства та кодексу України про адміністративні правопорушення, на різних стадія судового розгляду;

3) знання порядку формування і оформлення судової справи.

4) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

4

Спеціальний досвід роботи

Без вимог щодо спеціального досвіду роботи

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Windows, Microsoft Office, Internet,

 

6

Особистісні якості

1) Відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) здатність спілкуватися з найрізноманітнішими індивідами в межах суду та відповідати на процедурні запитання без надання юридичних порад;

9) вміння працювати в стресових ситуаціях.