flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Млинівського районного суду Рівненської області

05.10. 2012 р. № 37

 

 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання  або друк  документів,
які  надаються  запитувачам  інформації

1.       Ця Інструкція відповідно до ст.ст. 20, 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та пункту 4.16  Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Млинівського районного суду Рівненської області, визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Млинівським районним судом Рівненської області (далі - судом).

 

2.        Структурний підрозділ або виконавець, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою голову суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

 

3.       Структурний підрозділ або виконавець, який готує інформацію на запит, не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Рівненській області завізовану головою суду службову записку для проведення розрахунку фактичних витрат та виписки рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

 

4.       Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності  на підставі отриманої службової записки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за встановленою формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його  виконавцю для надання його запитувачу інформації.

 

5.       Сума відшкодування фактичних витрат має визначатися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

 

6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

 

7.       Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Рівненській області від запитувача інформації відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою виконавця, який готує інформацію на запит, з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Рівненській області.

 

8.       Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення виконавець, який готує інформацію на запит, надає копії документів запитувачу інформації.

 

9.        Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

 

10.   Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

       При наданні особі інформації про себе       та інформації, що становить  суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.  

     Відмовою вважається ненадходження протягом 20 календарних днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на рахунок територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області, вказаний у наданому запитувачу інформації розрахунку, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності  повідомляє службовою запискою структурний підрозділ або виконавця, який готує інформацію на запит.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Розміри фактичних витрат  на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числ ідвосторонній друк)

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної
заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

Надавач послуг:         Територіальне управління Державної судової адміністрації

                                      України в Рівненській області

Реєстраційний рахунок:            № 31255272210599

МФО банку:                                 833017

Код ЄДРПОУ:                             26259988

Платник:                _______________________________________________________

                                  _____________________________________________________

 

РАХУНОК №_______

від ____           ________________   20 ____року

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

______________________________________________________________________

                                                              (сума прописом)

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

                          (підпис)                                                                       (підпис)