flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про добір претендентів для призначення на посади державної служби категорії "В" у період дії воєнного стану.

18 січня 2023, 16:06

Млинівський районний суд Рівненської області проводить добір кандидатів для призначення у період дії воєнного стану на посади державної служби категорії "В": секретаря судового засідання та старшого секретаря суду.

Згідно з частиною 5 статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" призначення на посаду буде здійснюватись керівником державної служби після проведення співбесіди без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, строково, на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

                                                                                                     Додаток 1

                                                                                                     Затверджено наказом керівника    

                                                                                                     апарату Млинівського районного       

                                                                                                     суду  Рівненської області

                                                                                                     від 18.01.2023 № 3/А

 

УМОВИ
пр
изначення на посаду державної служби категорії «В»  -   

секретаря судового засідання Млинівського районного суду Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, установ місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб. Здійснює оформлення та розміщення на стендах суду списків справ, призначених до розгляду.

2. Перевіряє наявність та з’ясовує причини відсутності осіб, яких було викликано у судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції і доповідає про це головуючому в судовому засіданні.

3. Забезпечує контроль за повним фіксуванням судового процесу (судового засідання) технічними засобами та проведенням судового засідання в режимі відеоконференції.

4. Веде протокол, журнал судового засідання.

5. Здійснює формування і оформлення судових справ та їх передачу після розгляду у відповідності до процесуального законодавства до канцелярії суду відповідно до вимог інструкції з діловодства, що діє у суді.  Вносить відомості про наслідки розгляду в контрольний журнал судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді.

6. Здійснює внесення інформації до автоматизованої системи документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків і прав користувача автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, визначених на підставі наказів Млинівського районного суду Рівненської області. Забезпечує своєчасність, повноту та достовірність внесеної інформації.

7. Готує виконавчі листи у справах за судовими рішеннями, якими передбачено їх негайне виконання.

8. Здійснює після проголошення судового рішення вручення (видачу) копії судового рішення учасникам справи (судового провадження) відповідно до вимог процесуального законодавства.

 9. Здійснює підготовку копій судових рішень для їх надсилання учасникам справи (судового провадження), які не були присутні в судовому засіданні, або,  якщо судове рішення було ухвалено поза межами судового засідання чи без повідомлення (виклику) учасників справи, або у разі проголошення  в судовому засіданні скороченого рішення, та передає їх до канцелярії суду для   відправлення адресатам.

Здійснює підготовку для надсилання процесуальних та інших документів, що стосуються розгляду справи, судових повісток та повідомлень та передає їх до канцелярії суду для  відправлення адресатам.

10. Виконує обов’язки судового розпорядника у випадку його відсутності.

Умови оплати праці

1) Посадовий оклад в розмірі 5420 грн.;

2) Надбавка за вислугу років;

3) Надбавка за ранг державного службовця;

4) Премії (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Постійна посада (строкове  призначення   на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану)

Перелік документів, які необхідно подати претенденту на посаду

 

Претенденти на посаду подають у паперовому вигляді або надсилають на електронну пошту  суду: inbox@ml.rv.court.gov.ua такі документи*:

- заяву про призначення на посаду,

- резюме  довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246,

- заповнену особову картку встановленого зразка,

- документи, що підтверджують наявність громадянства України,

- документи, що підтверджують наявність освіти.

        Претендент на посаду може подати інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Строк подання документів:

з 19 січня 2023 року.  

Додаткові (необов'язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час та дата  проведення співбесіди

 

Проведення співбесіди за адресою:   

35100, Рівненська область, смт.Млинів,             вул.Степана Бандери, 7

Дата та час проведення співбесіди визначаються в індивідуальному порядку.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань подання документів та проведення співбесіди

Пуцак Діана Віталіївна за телефоном                                   № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.

 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство»,  «Право» або «Правоохоронна діяльність» 

2

Досвід роботи

Без вимог щодо досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Відповідно до статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» рівень володіння державною мовою державних службовців засвідчується державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою (далі - державний сертифікат), що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

Вимоги до компетентності 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи

2

Самоорганізація та самостійність в роботі

- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;

- здатність до самомотивації (самоуправління);

- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності

3

Досягнення результатів

- здатність до чіткого бачення результату діяльності;
- вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

4

Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

5

Відповідальність

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов'язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

Професійні знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про запобігання корупції»;

3) Закон України «Про державну службу».

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Закон України "Про судоустрій і статус суддів";    2) Цивільний процесуальний кодекс України;

3) Кримінальний процесуальний кодекс України;

4) Кодекс адміністративного судочинства України;

5) Кодекс України про адміністративні правопорушення;

6) Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 №814 (зі змінами), 

7) Положення про автоматизовану систему документообігу суду у редакції, затвердженій Рішенням Ради суддів України  від 15.09.2016 №58;

8) Інструкція щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 06.06.2022 №156

3.

Знання системи захисту інформації

Складові політики інформаційної безпеки

 

 

Примітка:

* Згідно з частинами 6 та 7 статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" ооба, яка претендує на зайняття   посади державної служби  у період дії воєнного стану не подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачену Законом України "Про запобігання корупції", та документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Особи, призначені у період дії воєнного стану на посади державної служби подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачену Законом України "Про запобігання корупції", документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі якщо такі документи не були подані ними раніше.

 

 

                                                                                                     Додаток 2

                                                                                                     Затверджено наказом керівника    

                                                                                                     апарату Млинівського районного       

                                                                                                     суду  Рівненської області

                                                                                                     від 18.01.2023 № 3/А

 

УМОВИ
пр
изначення на посаду державної служби категорії «В»  -   

старшого секретаря  Млинівського районного суду Рівненської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду, відповідає за стан та організаційне забезпечення діловодства в суді відповідно до інструкції з діловодства, що діє у суді. Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді. Здійснює періодичний аналіз документообігу суду, у разі необхідності готує пропозиції керівникові апарату суду щодо вдосконалення роботи з документами та діловодства суду в цілому.

2. Організовує роботу з документами, що містять службову інформацію.

3. Здійснює приймання, реєстрацію та попередній розгляд відповідно до інструкції з діловодства, що діє у  суді, документів, що надійшли до суду поштою, факсимільним зв’язком, електронною поштою, іншими електронними засобами зв’язку; що подаються особисто або кур'єром; переданої від керівництва суду, якщо документи були отримані під час особистого прийому керівництвом суду. Здійснює приймання речових доказів одночасно з відповідним процесуальним документом (кримінальним провадженням, позовною заявою,   заявою про залучення речового доказу до справи, супровідним листом про надання доказу, витребуваного судом тощо), судовою справою, яка надходить з іншого суду, або безпосередньо у судовому засіданні та після їх реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду передає особі, відповідальній за зберігання та облік речових доказів.

4. Здійснює в автоматизованій системі документообігу суду автоматизований розподіл судових справ між суддями.

5. Здійснює після завершення автоматизованого розподілу судових справ їх передачу судді (судді-доповідачу) для розгляду. Здійснює передачу вхідної кореспонденції на розгляд керівництву суду, передає документи безпосередньому виконавцю після розгляду документа керівництвом суду.

6. Здійснює відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду реєстрацію в автоматизованій системі документообігу суду документів, в тому числі процесуальних документів і судових справ, та внесення інформації у реєстраційні та обліково-статистичні картки в електронному вигляді в автоматизованій системі документообігу суду відповідно до функціональних обов’язків і прав користувача автоматизованої системи документообігу суду та інших підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, визначених на підставі наказів Млинівського районного суду Рівненської області. Забезпечує своєчасність, повноту та достовірність внесеної інформації.

7. Здійснює приймання, перевірку стану справ, що направляються за межі суду, у тому числі до апеляційної чи касаційної інстанції, до іншого місцевого суду, до експертних установ для проведення експертизи, до слідчих органів тощо, і відправлення після їх реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду адресатам.

8. Здійснює  контроль за виконанням документів у суді.

9. Організовує та безпосередньо бере участь у складанні номенклатури справ суду на підставі документів з усіх питань діяльності суду та відповідає за її ведення.

10. За дорученням керівника апарату суду готує проекти відповіді за запитами на інформацію з урахуванням вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність", Закону України «Про статус народного депутата України» та проекти відповіді в порядку розгляду звернень з урахуванням вимог Закону України «Про звернення громадян".

Умови оплати праці

1) Посадовий оклад в розмірі 5420 грн.;

2) Надбавка за вислугу років;

3) Надбавка за ранг державного службовця;

4) Премії (у разі встановлення).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Постійна посада (строкове  призначення   на період до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану)

Перелік документів, які необхідно подати претенденту на посаду

 

Претенденти на посаду подають у паперовому вигляді або надсилають на електронну пошту  суду: inbox@ml.rv.court.gov.ua такі документи*:

- заяву про призначення на посаду,

- резюме  довільної форми, або ж резюме встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246,

- заповнену особову картку встановленого зразка,

- документи, що підтверджують наявність громадянства України,

- документи, що підтверджують наявність освіти.

        Претендент на посаду може подати інші документи, крім тих, що зазначені у даному переліку, у тому числі документи про підтвердження досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Строк подання документів:

з 19 січня 2023 року.     

Додаткові (необов'язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час та дата  проведення співбесіди

 

Проведення співбесіди за адресою:   

35100, Рівненська область, смт.Млинів,             вул.Степана Бандери, 7

Дата та час проведення співбесіди визначаються в індивідуальному порядку.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань подання документів та проведення співбесіди

Пуцак Діана Віталіївна за телефоном                                   № (03659)-65407, inbox@ml.rv.court.gov.ua.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство»,  «Право» або «Правоохоронна діяльність» 

2.

Досвід роботи

Без вимог щодо досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи

2

Самоорганізація та самостійність в роботі

- уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;

- здатність до самомотивації (самоуправління);

- вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності

 

Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;
- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов'язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку

4

Уважність до деталей

- здатний помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;

- здатний враховувати деталі при прийнятті рішень

5

Відповідальність

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов'язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про запобігання корупції»;

3) Закон України «Про державну службу».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Закон України «Про судоустрій та статус суддів»;

2) Цивільний процесуальний кодекс України;

3) Кримінальний процесуальний кодекс України;

4) Кодекс адміністративного судочинства України;

5) Кодекс України про адміністративні правопорушення;

6) Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 №814 (зі змінами);

7) Положення про автоматизовану систему документообігу суду у редакції, затвердженій Рішенням Ради суддів України  від 15.09.2016 №58.

3.

Знання системи захисту інформації

Складові політики інформаційної безпеки

 

 

Примітка:

* Згідно з частинами 6 та 7 статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" ооба, яка претендує на зайняття   посади державної служби  у період дії воєнного стану не подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачену Законом України "Про запобігання корупції", та документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".

Особи, призначені у період дії воєнного стану на посади державної служби подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачену Законом України "Про запобігання корупції", документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі якщо такі документи не були подані ними раніше.

 

Отримати додаткову інформацію можливо згідно графіку роботи суду у заступника керівника апарату суду або за телефоном 0-3659-6-54-07, через електронні засоби зв’язку з використанням електронної адреси суду inbox@ml.rv.court.gov.ua.