flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану обліково-статистичної роботи у Млинівському районному суді Рівненської області за 2018 рік.

Аналіз

стану обліково-статистичної роботи

у Млинівському районному суді Рівненської області

за 2018 рік

 

  1. Планування роботи суду з питань діловодства та статистики, стан виконання планів роботи.

 

Планування роботи суду здійснюється по півріччях.

Планування роботи суду здійснюється по півріччях.

Плани роботи суду на І та ІІ півріччя 2018 року затверджені головою суду і містили заходи з питань діловодства та статистики, зокрема:

- проведення аналізу якості розгляду справ за 2017 рік;

- аналізу стану оперативності розгляду судових справ за 1 квартал 2018 року;

- аналізу надсилання електронних копій судових рішень до ЄДРСР за 2017 рік;

- аналізу стану передачі судових справ, розглянутих у 2017 році, до канцелярії суду;

- проведення перевірки роботи по веденню первинного обліку документів та правильності внесення відомостей в обліково-статистичні картки на справи усіх категорій канцелярією суду, помічниками суддів та секретарями судового засідання суду, вжиття заходів до усунення виявлених недоліків;

- проведення перевірки роботи секретаря суду по зверненню вироків та рішень до виконання, видачі виконавчих листів відповідно до Положення  про автоматизовану систему документообігу суду та Інструкції з діловодства;

- вжиття заходів до усунення виявлених недоліків; здійснення постійного контролю за станом обліково-статистичної роботи в суді; проведення семінарських занять з працівниками апарату суду. Всі заплановані заходи виконані;

- здійснення аналізу роботи суду за перше півріччя 2018 року;

- здійснення аналізу стану оперативності розгляду судових справ за перше півріччя 2018 року;

- підбиття підсумків роботи суду за перше півріччя 2018 року на зборах суддів з участю працівників апарату суду;

- здійснення аналізу стану надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень та надсилання інформації про ДНЗС за 9 місяців 2018 року;

- здійснення аналізу  динаміки письмових звернень громадян та якість їх розгляду за 9 місяців 2018 року;

- здійснення аналізу стану передачі судових справ, розглянутих у 2017 році, до архіву;

- забезпечення функціонування АСДС, підтримки працездатності АСДС в цілому;

- щодо перегляду і уточнення номенклатури справ суду на 2019 рік.

Всі заплановані заходи виконані.

         Контроль за виконанням піврічних планів суду було покладено на керівника апарату суду.

 

  1. Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судами правосуддя.

 

Відповідно до розподілу обов’язків між працівниками апарату суду відповідальною за ведення первинного обліку документів у суді є старший секретар суду Садовий М.В., а у разі його відсутності секретар суду Тимощук В.І., які мають практичний досвід роботи, ознайомлені з нормативно-правовими актами і методичними матеріалами з діловодства у суді.

         Контроль за дотриманням працівниками апарату суду виконавської дисципліни та вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173, щодо первинного обліку і ведення судової статистики здійснюється керівником апарату суду.

Складання звітності про стан здійснення судами правосуддя здійснюється керівником апарату суду.

 

  1. Організаційні питання роботи канцелярії суду (дотримання термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та паперовому вигляді, складання номенклатур, формування справ, ведення архіву, порядок обліку речових доказів та ін.).

 

Канцелярія суду діє відповідно до Положення про канцелярію суду (затверджене наказом керівника апарату суду від 10 лютого 2017 року № 7/А), яке встановлює єдині засади діяльності, завдання, обсяг посадових обов'язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників канцелярії суду (служби діловодства) Млинівського районного суду Рівненської області.

         Обліково-статистична робота у суді ведеться відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Засад використання автоматизованої системи документообігу Млинівського районного суду Рівненської області, затверджених  рішенням зборів суддів Млинівського районного суду Рівненської області від 31.08.2015 р. протокол № 9 (у редакції рішення зборів суддів Млинівського районного суду Рівненської області від 27.12.2016 р. № 8), Інструкції щодо подання та заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ та матеріалів; Інструкції щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином.

Реєстрація вхідної кореспонденції та опрацювання даних здійснювалося за допомогою комп’ютерної програми «Д-3».

Відповідальним за ведення первинного обліку справ та матеріалів у суді є старший секретар суду Садовий М.В., який має практичний досвід роботи, ознайомлений з нормативно-правовими актами і методичними матеріалами з діловодства у суді.

         Контроль за дотриманням працівниками апарату суду виконавської дисципліни та вимог «Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах» щодо первинного обліку і ведення судової статистики здійснюється керівником апарату суду.

         Так, впродовж 2018 року до суду надійшло  7212 документів, які зареєстровано в журналі реєстрації вхідної кореспонденції автоматизованої системи «Документообіг загальних місцевих судів». В програмі правильно зазначаються адресат від якого надійшов документ, дата та вихідний номер, короткий зміст документа, виконавець, а в подальшому в роздрукованому журналі виконавець розписується про дату отримання  документа. На кожну судову справу заводиться ОСК до якої заносяться первинні відомості, що стосуються реєстрації провадження.

         Реєстрація вхідної кореспонденції здійснюється шляхом внесення до АСДС інформації та даних, передбачених Положенням про АСДС та іншими нормативно-правовими актами у день надходження до суду.

         Автоматичний розподіл справ здійснюється під час їх реєстрації, на підставі внесеної інформації до автоматизованої системи, відповідно до п.2.3.1. Положення про автоматизовану систему.

         Після реєстрації, на протязі робочого дня, усі не процесуальні і процесуальні документи та судові справи, що надійшли до суду, передаються виконавцям під підпис у реєстрі.

         Випадків порушень строків та порядку реєстрації справ  не допущено.

Старший секретар суду щотижня інформує керівника апарату суду про стан виконання документів, що перебувають на контролі.

В суді на належному рівні ведеться архівна справа, яка полягає в підготовці номенклатури справ та їх формуванні.

Номенклатура являє собою систематизований перелік категорій справ та документів, що передаються до архіву у відповідності до вимог «Інструкції про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду», із зазначенням строків їх зберігання.

Номенклатура справ суду затверджена головою суду після схвалення експертною комісією суду та погодження експертно-перевірною комісією відповідного державного архіву.

Підготовлені та оформлені судові справи, розглянуті у 2018 році, передані до архіву щороку відповідно до графіка, затвердженого керівником апарату суду. Справи передані до архіву за обліково-статистичними картками. В картці проставляється відмітка із зазначенням дати передавання та архівного номеру.

Справи та документи, термін зберігання яких закінчився, відбираються для знищення за рішенням експертної комісії. Відбір проводиться за обліково-статистичним картками. З відібраних для знищення справ для постійного зберігання вилучаються оригінали всіх ухвал, вироків, рішень. На оригіналах вироків, рішень, ухвал і постанов вказується реєстраційний номер відповідних справ, з яких вилучено оригінали.                     

В обліково-статистичній картці робиться відмітка про те, що справа знищена, зазначається дата складання акта.

Копії судових рішень видаються протягом 3 днів з дня надходження звернення або запиту про видачу таких документів. Про видачу судових рішень робляться відповідні записи у справах та реєструються в журналі видачі копій судових рішень. Видача справ для ознайомлення проводиться відповідно до вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, в журналі видачі справ для ознайомлення робляться відповідні записи.

Для належного зберігання справ і документів в суді є окремі приміщення, які придатні для довготривалого зберігання документів. Приміщення обладнані стелажами. Двері закриваються на замок.

Відповідно до Закону України «Про  судовий збір» при видачі вперше копій судових рішень секретарями судових засідань або ж іншим працівником суду в справі робиться відмітка про таку видачу з метою правильного та своєчасного стягнення судового збору за повторну видачу копій судових рішень. У  2018 році стягувався судовий збір за повторну видачу копій судових рішень. Квитанції про сплату судового збору підшивались до матеріалів судових справ та додатково відмічалось про повторну видачу копій судових рішень як в судовій справі, так і в журналі видачі копій судових рішень.

У відповідності до вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, в Млинівському районному суді Рівненської області ведеться приймання, облік, зберігання та знищення речових доказів.

         Приймання речових доказів здійснюється в канцелярії Млинівського райсуду при надходження справ з речовими доказами. Для обліку речових доказів в Млинівському райсуді, згідно номенклатури справ, заведений журнал обліку речових, кожний аркуш якого пронумерований, прошнурований і скріплений гербовою печаткою, а також підписом керівника апарату суду.

При реєстрації речових доказів у суді їм присвоюється номер, у якому вказуються дата надходження, найменування речового доказу, кількість, номер справи, до якої вони долучені, прізвище, ім'я, по батькові обвинуваченого.

Під час приймання справ, відповідно до додатків, перевіряється наявність речових доказів, цілісність упаковок, бірок, печаток та пояснювальних написів.

         Наказом по Млинівському райсуду відповідальним за облік, зберігання та знищення речових доказів визначено судового розпорядника Леника С.М.

         Речові докази в Млинівському райсуді зберігаються в спеціальному приміщенні, доступ до якого має голова суду, керівник апарату суду та відповідальна особа.

          Після винесення судового рішення в журналі обліку речових доказів зазначаються його дата та прийняте судом рішення щодо речових доказів.

У разі набрання рішенням законної сили речові докази повертаються особам, від яких були одержані, або передаються особам, за якими суд визнав право на ці речові докази. У 2018 році по всіх кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення, які розглянуто, виконані рішення про повернення чи знищення речових доказів, про що зроблено відповідні записи в журналі обліку речових доказів.

  1. Ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість та дотримання термінів.

 

Керівником апарату суду впродовж 2018 року відповідно до наказу Державної судової  адміністрації України від 05.06.2006 № 55 "Про затвердження форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів та Інструкції щодо їх заповнення і подання", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 червня 2006 року за № 724/12598, із змінами і доповненнями, внесеними наказами Державної судової адміністрації України; наказу Державної судової  адміністрації України від 14.11.2012 № 153 "Про затвердження форм звітності про стан судимості та склад засуджених"; наказу Державної судової  адміністрації України від 21.11.2012 № 158 "Про затвердження форм звітності щодо здійснення місцевими та апеляційними судами кримінального провадження", із змінами       і доповненнями внесеними наказом Державної судової адміністрації України; наказу Державної судової  адміністрації України від 9 березня  2017  року № 311 «Про затвердження форм звітів щодо здійснення правосуддя місцевими та апеляційними судами»; наказу Державної судової  адміністрації України від 21.12.2012 № 172 «Про затвердження форми звітності №10 "Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах" в редакції наказу ДСА України від 4 грудня 2013 р. № 166, складалися статистичні звіти про роботу суду за відповідні звітні періоди за встановленими формами статистичної звітності.

Звіти подавались в ТУ ДСА в Рівненській області шляхом їх надсилання в автоматичному режимі  за допомогою АСДС  та з накладанням ЕЦП. 

Всі звіти подавались до ТУ ДСА України в Рівненській області у визначені у листах про подання звітів строки.

На адресу ТУ ДСА в Рівненській області за І-ІІІ квартали 2018 року  подавались звіти за формами № 1-мзс, № 1-Л та № 10, інформацію про кількість сформованих карток на особу у кримінальних провадженнях, звіт щодо кількості надісланих рішень до адміністратора ЄДРСР. Також подавався звіт ф. 1-АМ за період з 07.09.2017 по 07.03.2018.

Статистичні звіти за 2018 рік за формами 1-л, 10, 1-мзс, 1-а, 1-п, 1-к, 1-ц, 6,7,8 будуть подані до ТУ ДСА в Рівненській області у строки, що визначені  у листі за № 02-1402/18 від 19.12.2018.

Найпоширенішою проблемою, що виникає при складанні звітів, що впливало на їх якість складання, були неточності та відсутність усіх даних  в обліково-статистичних картках, а також несвоєчасне внесення даних в ОСК. Зазначені недоліки усувались негайно після виявлення недоліків керівником апарату та його заступником в порядку контролю за веденням ОСК, та після виявлення недоліків ТУ ДСА недоліків у звітах, які надсилались до ТУ ДСА в електронній формі для перевірки.

Протягом звітного періоду проводилася робота щодо аналізу результатів здійснення судочинства та даних судової статистики. Крім цього, працівники апарату залучалися і до роботи щодо узагальнення судової практики.

Щомісячно виконувалася робота щодо надання статистичної інформації до Апеляційного суду Рівненської області про застосування судом окремих норм Кримінального процесуального кодексу України. Кожного місяця надавалися відомості до ТУ ДСА України в Рівненській області про проведення відеоконференцзв´язку під час досудового розслідування та судового провадження та щодо кількості надісланих текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень та надісланих SMS-повідомлень учасникам процесу.

 

  1. Використання в судах програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів (звіти формуються: автоматично чи в ручному режимі). Повнота та своєчасність заповнення в АСДС карток первинного обліку справ та матеріалів. Проблемні питання, які виникали у судів при роботі з автоматизованою системою документообігу суду, шляхи їх вирішенняґ.

 

Відповідно до вимог діючого законодавства у суді функціонує автоматизована система документообігу суду.

            У звітному періоді функціональні обов’язки, права  користувачів автоматизованої системи документообігу Млинівського районного суду Рівненської області були визначені відповідно до наказу від 14 квітня 2017 № 21/А.

            У випадках кадрових змін, що тягнуть за собою зміни у правах та обов’язках користувача АСДС, керівником апарату суду видаються накази, якими приводяться у відповідність функціональні обов’язки працівника апарату суду до  їх прав та обов’язків, як  користувачів АСДС.

 Покращення програмного та технічного забезпечення суду є необхідною умовою ведення обліково – статистичної роботи на належному рівні.

При складанні та передаванні звітів до ТУ ДСА України в Рівненській області у суді використовується автоматичне їх формування та передавання за допомогою комп’ютерної програми «Д-3».

Ведення первинного обліку вхідної кореспонденції, реєстрації судових справ (цивільних, кримінальних, адміністративних справ та справ про адміністративні правопорушення) покладено на страшого секретаря суду.

Секретарі судового засідання, помічники суду, старший секретар та секретар суду у всіх ОСК на  судові справи що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, справи про адміністративні правопорушення, вносять відомості відповідно до своїх функціональних обов’язків.

Заповнення  карток первинного обліку старшим секретарем суду та ОСК помічниками судді і секретарями судового засідання  особливих зауважень не викликає.

Зазначені в картках реквізити заповнюються в повному обсязі. Записи відповідають матеріалам справи та звітним даним.

         В окремих випадках під час перевірки  ОСК, яка здійснюється керівником апарату суду при передачі справи до канцелярії, при формуванні звітів та періодично при побудові звітів із застосуванням функції «Перевірити ОСК», виявляються незначні недоліки при внесенні відомостей до ОСК, що полягали у допущенні неточностей та відсутності усіх даних  в обліково-статистичних картках, а також несвоєчасне внесення даних в ОСК, зокрема інформації про причини та факти відкладення розгляду матеріалів кримінального провадження. Зазначені недоліки доводяться до відома осіб, які відповідають за внесення цих відомостей, та усуваються негайно.

Робота з картками на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні провадження, ведеться у відповідності до вимог Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 05.12.2013, № 169, яка набрала чинності з 01 січня 2014 року. Впродовж 2018 року проблем щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження, не виникало.

 Обов’язок по заповненню карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто матеріали кримінального провадження покладено на помічників суддів. Картки заповнюються в повному обсязі, всі пункти відповідають дійсності.

 

  1. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики. Участь спеціалістів з судової статистики у семінарах, відеоконференціях з питань судової статистики.

 

Проведення семінарських занять є складовою системи підвищення кваліфікації державних службовців. Метою семінарських занять є оновлення та розвиток умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності, вивчення позитивного досвіду.

Навчання працівників апарату суду у звітному періоді здійснювалось відповідно до планів навчання працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області на І та ІІ півріччя 2018 року, які затверджені керівником апарату суду.

З метою вдосконалення професійних навичок працівників апарату проводились навчання по таких темах:

  1. Справляння судового збору, розміри ставок судового збору у 2018 році.
  2. Внесення в АСДС інформації про дату справляння та сплату судового збору, додатково сплаченого судового збору, звільнення від сплати та зменшення розміру судового збору у обліково-статистичних картках.
  3. Порядок та способи здійснення викликів учасників судового процесу до суду.
  4. Ведення номенклатурних справ.
  5. Звернення судових рішень до виконання. (Негайне виконання судових рішень. Вимоги до виконавчого документа за судовими рішеннями у цивільних, адміністративних, кримінальних справах та у справах про адміністративні правопорушення. Строки пред’явлення виконавчих документів до виконання. Порядок видачі та направлення виконавчих документів).
  6. Виконання судових рішень про стягнення судового збору до Державного бюджету. Внесення відомостей про виконання в АСДС.
  7. Порядок передання до архіву судових справ.
  8. Дотримання вимог стандартів з діловодства до створення управлінських документів та під час службового листування.
  9. Внесення відомостей про виконання судового рішення в АСДС. Формування в автоматизованій системі виконавчих документів.
  10. Формування і оформлення судової справи.
  11. Формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження.
  12. Порядок та особливості внесення інформації про завдані збитки у вкладці «Відомості про потерпілих» в ОСК на кримінальне провадження.
  13. Підготовка та надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.
  14. Порядок підготовки та надсилання електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
  15. Вимоги до внесення відомостей в ОСК для забезпечення складання форм річної звітності за новими формами:

№ 1-а "Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства";

№ 1-п "Звіт судів першої інстанції щодо розгляду справ про адміністративні правопорушення";   

№ 1-к "Звіт судів першої інстанції про розгляд матеріалів кримінального провадження";

№ 1-ц "Звіт судів першої інстанції про розгляд справ у порядку цивільного судочинства";  

№ 6 "Звіт про кількість осіб, притягнутих до кримінальної відповідальності та види кримінального покарання";

№ 7 "Звіт про склад засуджених"; 

№ 8 "Звіт про неповнолітніх засуджених".

  1. Типові помилки при внесенні відомостей в ОСК на судові справи;
  2. Заповнення картки обліку сум шкоди та поля «Завдано збитків» на вкладці «Відомості про потерпілих» у картках з індексом 1-кп.

Під час зазначених навчань відповідно до тем вивчалися:

  1. КПК України,
  2. ЦПК України;
  3. КАС України;
  4. КУпАП;
  5. Закон України «Про судовий збір»;
  6. Постанова Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17.10.2014 № 10 «Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах»;
  7. Методичні рекомендації щодо заповнення інформації про сплату судового збору у обліково-статистичних картках КП «Д-3»;
  8. Положення про АСДС;
  9. Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173;
  10. Закон України «Про виконавче ровадження»;
  11. Закон України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень»;
  12. Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2011 № 168;
  13. Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим,місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1242;
  14. Державна уніфікована система документації, Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003;
  15. КВК України;
  16. Інструкція щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 05.12.2013 № 169;

17.   Наказ ДСАУ №21 від 17.02.2005 року;

18. Інструкція користувача комп’ютерної програми «Д-3» Версія 3.14.2.;

19. Перелік кодів видів економічної діяльності за національним класифікатором;

  1. Інструкція з підготовки та надсилання, приймання та обробки, оприлюднення та зберігання електронних копій судових рішень в Єдиному державному реєстрі судових рішень, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 16 січня 2017 року № 9;
  2. Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затверджене наказом Державної судової адміністрації України від 11.01.2012 № 39/5;
  3. Наказ ДСА України від 23.06.2018 № 325.

             Також проводилось вивчення наказів, інструкцій методичних рекомендацій, які надійшли з ДСА України, ТУ ДСА України в Рівненській області у навчальному періоді та інформування працівників суду про зміни в чинному законодавстві.

Всі працівники апарату суду зареєстровані на сайті професійної мережі «Феміда».

 

  1. Реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики (оперативні наради тощо):

- які рішення приймались на нарадах, конкретні заходи, терміни та результати їх виконання;

- чи вносились подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності винних осіб, результати їх розгляду.

Обговорення (на оперативних нарадах, навчаннях) стану обліково-статистичної роботи, результати.

 

Відповідно до плану роботи суду на І та ІІ півріччя 2018 року впродовж зазначеного періоду здійснено такі заходи.

1) Перевірки та аналізи з питань діловодства та статистики.

- Перевірка правильності, достовірності та своєчасності заповнення первинних обліково-статистичних карток та карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні справи та вироки по яких набрали законної сили, у звітному періоді здійснювалась постійно при передачі справи до канцелярії, при формуванні звітів та при контрольній побудові звітів із застосуванням функції «Перевірити ОСК». Щотижнево інформація про недоліки по внесенню даних до АСДС в електронному вигляді надсилалися на ПК кожному користувачу для їх усунення.

За результатами перевірки роботи канцелярії Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду у 2017 році складено довідку від 23 травня 2018 року № 01-19/51/18 вн.

         За результатами перевірки роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду за 2017 рік складено довідку від 23 травня 2018 року № 01-19/50/18 вн.

         За результатами перевірки роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду за 5 місяців 2018 року складено довідку від 19 червня 2018 року 01-19/71/18 вн.

За результатами перевірки роботи канцелярії Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду у І півріччі 2018 року складено довідку від 30 липня 2018 року смт.Млинів № 01-18/136/18 вн.

         Виявлені під час перевірок недоліки усувались негайно в робочому порядку.

- У лютому 2018 року здійснено аналіз роботи суду з виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2017 році (аналіз від 14.02.2018 № 13/18).

- У травні 2018 року здійснено аналіз по організації та роботі з вирішення звернень громадян за 2017 рік (аналіз від 25.05.2018 № 58/18).

- У травні 2018 року здійснено аналіз  стану оперативності розгляду судових справ за 2017 рік (аналіз від 18 травня 2018 року №02-02/49/18 вн).

- У травні 2018 року проведено перевірку роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо повноти та своєчасності направлення до ЄДРСР копій судових рішень та відомостей про ДНЗС за 2017 рік   (довідка від 23.05.2018 № 01-19/53/18 вн).

- У червні 2018 року  здійснено аналіз стану передачі судових справ, розглянутих у 2017 році, до канцелярії суду (довідка від 19 червня 2018 року   № 01-19/72/18 вн).

2) Обговорення та розгляд питань діловодства та статистики.

- 15 березня 2018 року проведено збори суддів за участю працівників апарату суду (протокол №3) на яких розглянуті такі питання:

  1. Про підведення підсумків роботи Млинівського районного суду Рівненської області у 2017 році.
  2. Про стан обліково-статистичної роботи у Млинівському районному суді Рівненської області у 2017 році.

Зборами суддів по даних питаннях були прийняті відповідні рішення.

- 12 лютого 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №3) розглянуто питання про стан роботи по веденню первинного обліку документів працівниками апарату суду. На оперативній нараді обговорено довідку за результатами перевірки роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду за 12 місяців 2017 року .

- 02 квітня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №4) розглянуто питання про стан та якість підготовки, формування та подання звітів про стан здійснення правосуддя за 2017 рік. На оперативній нараді обговорено аналіз ТУ ДСА України в Рівненській області  про стан та якість підготовки, формування та подання місцевими загальними судами Рівненської області звітів про стан здійснення правосуддя за 2017 рік від 26 березня 2018 року.

- 19 квітня 2018 року на спільній оперативній нараді суддів та працівників апарату суду (протокол №5) розглянуто питання про наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень. На оперативній нараді обговорено листи ДП «Інформаційні судові системи» від 12.03.2018 №976/18-Вих, від 17.04.2018 №1516/18-Вих та лист ДСА України від 06.04.2018 №15-6907/18 «Щодо наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень».

- 16 травня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №7) розглянуто питання про розгляд змін в автоматизованій системі документообігу суду. На оперативній нараді обговорено оновлення автоматизованої системи документообігу суду від 14 травня 2018 року.

- 21 травня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №8) розглянуто питання про розгляд Звіту про результати діяльності відділу аудиту Державної судової адміністрації України у 2017 році. На оперативній нараді обговорено лист ДСА України від 11.05.2018 вих. №6-8710/18  та звіт про результати діяльності відділу аудиту Державної судової адміністрації України у 2017 році. 

- 23 травня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №9) розглянуто питання про розгляд довідки від 16 травня 2018 року №01-19/46/18 вн. за результатами перевірки на предмет можливого втручання в автоматизований розподіл судової справи та наявності підстав для дисциплінарного провадження.

- 20 червня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №10) розглянуто питання про розгляд листа територіального упрвління Державної судової адміністрації України в Рівненській області від 12.06.2018 № 01-644/18 «Про реквізити рахунків». На оперативній нараді обговорено інформацію щодо зміни рахунків для сплати та стягнення судового збору, штрафів, застави.

- 19 вересня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №14) розглянуто питання про розгляд листа ДСА України від 14.09.2018 №6-17517/18 «Про забезпечення заходів контролю за надходженням та поверненням судового збору».

- 25 вересня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №15) розглянуті питання про розгляд поновлень автоматизованої системи документообігу суду (версія 3.22) та про розгляд листа ДСА України від 13.09.2018 №15-17388/18 «Про сканування матеріалів судових справ».

- 1 жовтня 2018 року на оперативній нараді з працівниками апарату суду (протокол №16) розглянуто питання про розгляд листа адміністрації Державної прикордонної служби України від 22.08.2018 №0.23-8249/0/6-18 «Щодо окремих питань, пов’язаних з виконанням рішень суду про накладення адміністративного стягнення за адміністративне правопорушення, передбачене ч.7 ст. 184 КУпАП, під час здійснення прикордонного контролю осіб».

- 4 жовтня 2018 року проведено збори суддів   (протокол №8) на яких розглянуті такі питання підведення підсумків роботи Млинівського районного суду Рівненської області  за І півріччя 2018 року.

Зборами суддів по даному питанню були прийняті відповідні рішення.

На оперативних нарадах приймались рішення спрямовані на забезпечення виконання завдань, що були предметом розгляду.

         У зв’язку з відсутністю недоліків, що містять у діях працівників апарату дисциплінарного проступку, подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду, не вносились.

 

  1. Висновок про стан обліково-статистичної роботи в цілому (недоліки та позитивні сторони), пропозиції щодо її поліпшення, бачення шляхів вирішення існуючих проблем.

 

З огляду на викладене вище, можна зробити висновок, що впродовж   2018 року обліково-статистична робота у Млинівському районному суді Рівненської області підтримувалась на належному рівні та здійснювалась відповідно до нормативно-правових документів, які регулюють питання обліково-статистичної роботи.

Виявлені недоліки усуваються в робочому порядку.

 

Пропозиції щодо поліпшення стану обліково-статистичної роботи.

 

  1. Відповідно до плану роботи суду на перше півріччя 2019 року керівнику апарату та заступнику керівника апарату суду провести перевірки роботи по веденню первинного обліку документів та правильності внесення відомостей в обліково-статистичні картки на справи усіх категорій канцелярією суду, помічниками суддів та секретарями судового засідання суду.
  2. Керівнику апарату суду Шевчуку М.І.:

  2.1.  Тримати на постійному контролі стан обліково-статистичної роботи в суді.

  2.2. Тримати на постійному контролі стан наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень для забезпечення своєчасного та повного надсилання судових рішень до Реєстру

  2.3. Забезпечити проведення навчання працівників апарату суду відповідно до плану навчання на 1 півріччя 2019 року з метою підвищенняч кваліфікації, удосконалення та оновлення знань та умінь.

  1. Продовжити практику розгляду питань щодо стану обліково-статистичної роботи на оперативних нарадах з працівниками суду.
  2. Користувачам АСДС:

  4.1. Неухильно дотримуватись вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України  від 26.11.2010 N 30 (у редакції рішення Ради суддів України  від 15.09.2016 року № 58), Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173.

  4.2. Підвищувати рівень професійної компетентності шляхом самонавчання та навчання з використанням сайту професійної мережі «Феміда».

  4.3. Проводити перевірку ОСК на наявність помилок після внесення даних до АСДС з використанням функції «Перевірка».

 

Голова Млинівського районного

суду Рівненської області                                                                     П.В. Феськов

 

Виконавець:

керівник апарату суду М.І.Шевчук

телефон /факс/: (03659)-65407

електронна пошта: inbox@ml.rv.court.gov.ua

вих.№ 03-05/1/2019 від 02.01.2019