Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
стану обліково-статистичної роботи
у Млинівському районному суді Рівненської області
за 2016 рік
1. Планування роботи суду з питань діловодства та статистики, стан виконання планів роботи.
Планування роботи суду здійснюється по півріччях.
Плани роботи суду на І та ІІ півріччя 2016 року були затверджені головою суду і містили заходи з питань діловодства та статистики, зокрема, аналізу надсилання електронних копій судових рішень до ЄДРСР та надсилання інформації про ДНЗС; проведення перевірки роботи по веденню первинного обліку документів та правильності внесення відомостей в обліково-статистичні картки на справи усіх категорій канцелярією суду, помічниками суддів та секретарями судового засідання суду; вжиття заходів до усунення виявлених недоліків; здійснення постійного контролю за станом обліково-статистичної роботи в суді; проведення перевірки роботи секретаря суду по зверненню вироків та рішень до виконання, видачі виконавчих листів відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ та Положення про автоматизовану систему документообігу суду; підготовки та здачі статистичних звітів у 2016 році. Приведення обліково-статистичних карток по судових справах у належний стан; підбиття підсумків щодо стану та якості підготовки, формування та подання статистичних звітів за 1 півріччя 2016 року; проведення семінарських занять з працівниками апарату суду; проведення виробничих нарад з питань діловодства та статистики, стан виконання планів роботи.
Всі заплановані заходи виконані.
Контроль за виконанням піврічного плану суду було покладено на керівника апарату суду.
2. Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судами правосуддя.
Відповідно до розподілу обов’язків між працівниками апарату суду відповідальною за ведення первинного обліку документів у суді є старший секретар суду Садовий М.В., а у разі його відсутності секретар суду Парфенюк С.М., які мають практичний досвід роботи, ознайомлені з нормативно-правовими актами і методичними матеріалами з діловодства у суді.
Контроль за дотриманням працівниками апарату суду виконавської дисципліни та вимог «Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді» щодо первинного обліку і ведення судової статистики здійснюється керівником апарату суду.
Складання звітності про стан здійснення судами правосуддя здійснюється керівником апарату суду.
3. Організаційні питання роботи канцелярій суду (дотримання термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та паперовому вигляді, складання номенклатур, формування справ, ведення архіву, порядок обліку речових доказів та ін.).
Обліково-статистична робота у суді ведеться відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді; Положення про автоматизовану систему документообігу суду; Засад використання автоматизованої системи документообігу Млинівського районного суду Рівненської області, затверджених рішенням зборів суддів Млинівського районного суду Рівненської області від 31.08. 2015 р. (протокол № 9), Інструкції щодо подання та заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ та матеріалів; Інструкції щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди, завданої злочином.
Реєстрація вхідної кореспонденції та опрацювання даних здійснювалося за допомогою комп’ютерної програми «Д-3».
Відповідальною за ведення первинного обліку справ та матеріалів у суді є старший секретар суду Садовий М.В., який має практичний досвід роботи, ознайомлений з нормативно-правовими актами і методичними матеріалами з діловодства у суді.
Контроль за дотриманням працівниками апарату суду виконавської дисципліни та вимог «Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді» щодо первинного обліку і ведення судової статистики здійснюється керівником апарату суду.
Так, впродовж 2016 року до суду надійшло 5922 документи, які зареєстровано в журналі реєстрації вхідної кореспонденції автоматизованої системи «Документообіг загальних місцевих судів». В програмі правильно зазначаються адресат від якого надійшов документ, дата та вихідний номер, короткий зміст документа, виконавець, а в подальшому в роздрукованому журналі виконавець розписується про дату отримання документа. На кожну судову справу заводиться ОСК до якої заносяться первинні відомості, що стосуються реєстрації провадження.
Реєстрація вхідної кореспонденції здійснюється шляхом внесення до АСДС інформації та даних, передбачених Положенням про АСДС та іншими нормативно-правовими актами у день надходження до суду.
Автоматичний розподіл справ здійснюється під час їх реєстрації, на підставі внесеної інформації до автоматизованої системи, відповідно до п.2.3.1. Положення про автоматизовану систему.
Після реєстрації, на протязі робочого дня, усі не процесуальні і процесуальні документи та судові справи, що надійшли до суду, передаються виконавцям під підпис у реєстрі.
Випадків порушень строків та порядку реєстрації справ не допущено.
Старший секретар суду щотижня інформує керівника апарату суду про стан виконання документів, що перебувають на контролі.
В суді на належному рівні ведеться архівна справа, яка полягає в підготовці номенклатури справ та їх формуванні.
Номенклатура являє собою систематизований перелік категорій справ та документів, що передаються до архіву у відповідності до вимог «Інструкції про порядок передання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду», із зазначенням строків їх зберігання.
Номенклатура справ суду затверджена головою суду після схвалення експертною комісією суду та погодження експертно-перевірною комісією відповідного державного архіву.
Підготовлені та оформлені справи, а також наряди передаються канцелярією суду до архіву щороку, не пізніше 1 квітня. Справи передаються до архіву за обліково-статистичними картками. В картці проставляється відмітка із зазначенням дати передавання та архівним номером.
Справи та документи, термін зберігання яких закінчився, відбираються для знищення за рішенням експертної комісії. Відбір проводиться за обліково-статистичним картками. З відібраних для знищення справ для постійного зберігання вилучаються оригінали всіх ухвал, вироків, рішень. На оригіналах вироків, рішень, ухвал і постанов вказується реєстраційний номер відповідних справ, з яких вилучено оригінали.
В обліково-статистичній картці робиться відмітка про те, що справа знищена, зазначається дата складання акта.
Копії судових рішень видаються протягом 3-5 днів з дня надходження звернення або запиту про видачу таких документів. Про видачу судових рішень робляться відповідні записи у справах та реєструються в журналі видачі копій судових рішень. Видача справ для ознайомлення проводиться відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, в журналі видачі справ для ознайомлення робляться відповідні записи.
Для належного зберігання справ і документів в суді є окремі приміщення, які придатні для довготривалого зберігання документів. Приміщення обладнані стелажами. Двері закриваються на замок. Проте в приміщеннях архіву відсутня будь-яка сигналізація.
З набранням чинності Закону України «Про судовий збір», при видачі вперше копій судових рішень, секретарями судових засідань або ж іншим працівником суду в справі робиться відмітка про таку видачу з метою правильного та своєчасного стягнення судового збору за повторну видачу копій судових рішень. Впродовж 2016 року стягувався судовий збір за повторну видачу копій судових рішень. Квитанції про сплату судового збору підшивались до матеріалів судових справ та додатково відмічалось про повторну видачу копій судових рішень як в судовій справі, так і в журналі видачі копій судових рішень.
У відповідності до вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, в Млинівському районному суді Рівненської області ведеться приймання, облік, зберігання та знищення речових доказів.
Приймання речових доказів здійснюється в канцелярії Млинівського райсуду при надходження справ з речовими доказами. Для обліку речових доказів в Млинівському райсуді, згідно номенклатури справ, заведений журнал обліку речових, кожний аркуш якого пронумерований, прошнурований і скріплений гербовою печаткою, а також підписом голови суду.
При реєстрації речових доказів у суді їм присвоюється номер, у якому вказуються дата надходження, найменування речового доказу, кількість, номер справи, до якої вони долучені, прізвище, ім'я, по батькові обвинуваченого.
Під час приймання справ, відповідно до додатків, перевіряється наявність речових доказів, цілісність упаковок, бірок, печаток та пояснювальних написів.
Наказом по Млинівському райсуду відповідальним за облік, зберігання та знищення речових доказів визначено судового розпорядника Леника С.М.
Речові докази в Млинівському райсуді зберігаються в спеціальному приміщенні, доступ до якого має голова суду, керівник апарату суду та відповідальна особа.
Після винесення судового рішення в журналі обліку речових доказів зазначаються його дата та прийняте судом рішення щодо речових доказів.
У разі набрання рішенням законної сили речові докази повертаються особам, від яких були одержані, або передаються особам, за якими суд визнав право на ці речові докази. Впродовж 2016 року по всіх кримінальних справах та справах про адміністративні правопорушення, які розглянуто, виконані рішення про повернення чи знищення речових доказів, про що зроблено відповідні записи в журналі обліку речових доказів.
4. Ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість та дотримання термінів.
Керівником апарату суду впродовж 2016 року відповідно до Інструкції про затвердження форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів та Інструкції щодо їх заповнення і подання, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 №55, складалися статистичні звіти про роботу суду за відповідні звітні періоди за встановленими формами статистичної звітності. Зазначені звіти направлялись на адресу ТУ ДСА в Рівненській області за перший та третій квартал 2016 року ( ф.ф. 1-1-ОП, 1-Л, 10 ), інформацію про кількість сформованих карток на особу у кримінальних провадженнях, звіт щодо кількості надісланих рішень до адміністратора ЄДРСР за перше півріччя 2016 року статистичні звіти ф.ф. ( ф.ф. №1, 1-1, 2-Ц, 2-А, 3, 4, 6, 7, 8, 1-1-ОП, 1-Л, 10 ).
Всі звіти подавались до ТУ ДСА України в Рівненській області у визначені у листах про подання звітів строки.
Статистичні звіти за 2016 рік будуть подані до ТУ ДСА в Рівненській області у строки, що визначені у листі за №02-1306/16 від 21.12.2016.
Найпоширенішою проблемою, що виникає при складанні звітів, що впливала на їх якість складання, були неточності та відсутність усіх даних в обліково-статистичних картках, а також несвоєчасне внесення даних в ОСК. Зазначені недоліки усувались негайно після виявлення ТУ ДСА недоліків у звітах.
Протягом звітного періоду проводилася робота щодо аналізу результатів здійснення судочинства та даних судової статистики. Крім цього, працівники апарату залучалися і до роботи щодо узагальнення судової практики.
Щомісячно виконувалася робота щодо надання статистичної інформації до Апеляційного суду Рівненської області про застосування судом окремих норм Кримінального процесуального кодексу України. Кожного місяця надавалися відомості до ТУ ДСА України в Рівненській області про проведення відеоконференцзв´язку під час досудового розслідування та судового провадження та щодо кількості надісланих текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень та надісланих SMS-повідомлень учасникам процесу.
5. Використання в судах програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів (звіти формуються: автоматично чи в ручному режимі). Повнота та своєчасність заповнення в АСДС карток первинного обліку справ та матеріалів. Проблемні питання, які виникали у судів при роботі з автоматизованою системою документообігу суду, шляхи їх вирішення.
Відповідно до вимог діючого законодавства у суді функціонує автоматизована система документообігу суду.
Керівником апарату суду видано наказ №11/А від 26 травня 2015 року «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї» відповідно до якого працівникам апарату суду надано право доступу до автоматизованої системи документообігу, визначені права та обов’язки відповідно до їх функціональних обов’язків. У випадках кадрових змін, що тягнуть за собою зміни у правах та обов’язках користувача АСДС, керівником апарату суду видаються накази, якими приводяться у відповідність функціональні обов’язки працівника апарату суду до їх прав та обов’язків, як користувачів АСДС.
Покращення програмного та технічного забезпечення суду є необхідною умовою ведення обліково – статистичної роботи на належному рівні.
При складанні звітів у суді використовується автоматичне їх формування за допомогою комп’ютерної програми «Д-3».
Ведення первинного обліку вхідної кореспонденції, реєстрації судових справ (цивільних, кримінальних, адміністративних справ та справ про адміністративні правопорушення) покладено на страшого секретаря суду.
Секретарі судового засідання, помічники суду, старший секретар та секретар суду у всіх ОСК на судові справи що надійшли до суду і підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, справи про адміністративні правопорушення, вносять відомості відповідно до своїх функціональних обов’язків.
Заповнення карток первинного обліку старшим секретарем суду та ОСК помічниками судді і секретарями судового засідання особливих зауважень не викликає.
Зазначені в картках реквізити в основному заповнюються в повному обсязі. Записи відповідають матеріалам справи та звітним даним.
В окремих випадках під час перевірки ОСК, яка здійснюється керівником апарату суду при передачі справи до канцелярії, при формуванні звітів та періодично при побудові звітів із застосуванням функції «Перевірити ОСК», виявляються незначні недоліки при внесенні відомостей до ОСК, що полягали у допущенні неточностей та відсутності усіх даних в обліково-статистичних картках, а також несвоєчасне внесення даних в ОСК, зокрема інформації про причини та факти відкладення розгляду матеріалів кримінального провадження. Зазначені недоліки доводяться до відома осіб, які відповідають за внесення цих відомостей, та усуваються негайно.
Робота з картками на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні провадження, ведеться у відповідності до вимог Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 05.12.2013, № 169, яка набрала чинності з 01 січня 2014 року. У 2016 році проблем щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження, не виникало.
Обов’язок по заповненню карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто матеріали кримінального провадження покладено на помічників суддів. Картки заповнюються в повному обсязі, всі пункти відповідають дійсності.
6. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики. Участь спеціалістів з судової статистики у семінарах, відеоконференціях з питань судової статистики.
Проведення семінарських занять є складовою системи підвищення кваліфікації державних службовців. Метою семінарських занять є оновлення та розвиток умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності, вивчення позитивного досвіду.
Навчання працівників апарату суду у звітному періоді здійснювалось відповідно до планів навчання працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області на І та ІІ півріччя 2016 року, які затверджені керівником апарату суду.
З метою вдосконалення професійних навичок працівників апарату темами для вивчення були:
- Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене Рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 та погоджене наказом Державної судової адміністрації України від 2 квітня 2015 року № 45;
- Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 15 грудня 2011 року № 168;
- Порядок надсилання інформації про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, затверджений наказом Державної судової адміністрації України від 01.06.2013 №73;
- Наказ ДСАУ №21 від 17.02.2005 року (Інструкція щодо заповнення картки обліку сум шкоди, завданої злочином),
- Інструкція щодо заповнення форми звітності № 1-1-ОП "Звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами матеріалів кримінального провадження", затверджена наказом ДСА України №8 від 19.01.2015р.;
- Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173, Закон України «Про судовий збір»;
- Справляння судового збору, розміри ставок судового збору з 01.01.2016 р.
Внесення в АСДС інформації про сплату судового збору, додатково сплаченого судового збору, звільнення від сплати та зменшення розміру судового збору у обліково-статистичних картках;
- Звернення до виконання судових рішень. Ведення обліково-статистичних карток в програмі ДЗС. Виконавчі документи. Формування в автоматизованій системі виконавчого документа;
- Інструкція щодо заповнення поля «Завдано збитків» на вкладці «Відомості про потерпілих» у картках з індексами 1 та 1-кп. Заповнення картки обліку сум шкоди.
Також проводилось вивчення наказів, інструкцій методичних рекомендацій, які надійшли з ДСА України, ТУ ДСА України в Рівненській області у навчальному періоді та інформування працівників суду про зміни в чинному законодавстві.
Всі працівники апарату суду зареєстровані на сайті професійної мережі «Феміда».
2 працівники апарату суду пройшли навчальні семінари на теми:
- «Реєстрація та ведення вхідної та вихідної кореспонденції (загальна канцелярія).
- «Логістика статистичних звітів» - для загальних судів.
7. Реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики (оперативні наради тощо):
- які рішення приймались на нарадах, конкретні заходи, терміни та результати їх виконання;
- чи вносились подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності винних осіб, результати їх розгляду.
Обговорення (на оперативних нарадах, навчаннях) стану обліково-статистичної роботи, результати.
Відповідно до планів роботи суду на І та ІІ півріччя 2016 року 23 лютого 2016 року проведено збори суддів за участю працівників апарату суду (протокол №1) на яких розглянуті такі питання:
1. Підведення підсумків роботи Млинівського районного суду Рівненської області у 2015 році відповідно до аналізу результатів здійснення судочинства у Млинівському районному суді в 2015 році.
По даному питанню були прийняті такі рішення:
1. Аналіз результатів здійснення судочинства у Млинівському районному суді у 2014 року взяти до відома.
2. Неухильно дотримуватись розумних строків розгляду справ всіх категорій.
3. Більш ретельно вивчати та застосувати практику Європейського суду з прав людини, зокрема щодо забезпечення доступу особи до суду, дотримання строків розгляду справ, дослідження обставин справи для зменшення випадків скасування судових рішень.
4. Продовжувати чітко і неухильно дотримуватись норм процесуального законодавства щодо своєчасного вирішення питань про відкриття провадження у справах та їх підготовки до розгляду, дотримання правил підсудності справ, неприпустимості при цьому відмови у правосудді (незаконної відмови у прийнятті заяв або закриття провадження у справах).
5. Керівнику апарату суду Шевчуку М.І. тримати на постійному контролі ведення судової статистики щодо строків розгляду та залишку судових справ.
2. Стан обліково-статистичної роботи у Млинівському районному суді Рівненської області у 2015 році.
По даному питанню були прийняті такі рішення:
1. Аналіз стану обліково-статистичної роботи у Млинівському районному суді Рівненської області за 2015 рік взяти до відома.
2. Керівнику апарату суду:
2.1. Відповідно до плану роботи суду на перше півріччя 2016 року провести перевірки роботи по веденню первинного обліку документів та правильності внесення відомостей в обліково-статистичні картки на справи усіх категорій канцелярією суду, помічниками суддів та секретарями судового засідання суду.
2.2. Тримати на постійному контролі стан обліково-статистичної роботи в суді.
2.3. Забезпечити навчання працівників апарату суду відповідно до плану проведення навчань.
3. Працівникам апарату суду продовжувати виконання п.3 ст.14 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» від 12.02.2015 № 192-VIII та наказу голови суду № 28 «Про організацію внесення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень».
4. Працівникам апарату суду дотримуватись вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України №173 від 17.12.2013 року при здійсненні діяльності щодо ведення діловодства у судових справах.
29 вересня 2016 року проведено збори суддів за участю працівників апарату суду (протокол №4) на яких розглянуті такі питання:
1. Про підведення підсумків роботи Млинівського районного суду Рівненської області за І півріччя 2016 року.
2. Про стан обліково-статистичної роботи у Млинівському районному суді Рівненської області за І півріччя 2016 року.
По даних питаннях зборами суддів були прийняті відповідні рішення.
27 грудня 2017 року проведено збори суддів (протокол №8) на яких затверджено зміни до Засад використання автоматизованої системи документообігу Млинівського районного суду Рівненської області, затверджених рішенням зборів суддів Млинівського районного суду Рівненської області від 31.08. 2015 р. № 9.
Також відповідно до планів роботи суду на І та ІІ півріччя 2016 року керівником апарату суду були проведені перевірки стану обліково-статистичної роботи в суді.
Перевірка правильності, достовірності та своєчасності заповнення первинних обліково-статистичних карток та карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні справи та вироки по яких набрали законної сили, у звітному періоді здійснювалась постійно при передачі справи до канцелярії, при формуванні звітів та при контрольній побудові звітів із застосуванням функції «Перевірити ОСК». Щотижнево інформація про недоліки по внесенню даних до АСДС в електронному вигляді надсилалися на ПК кожному користувачу для їх усунення.
Так, 22 січня 2016 року проведено перевірку роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності направлення до ЄДРСР копій судових рішень станом за 2015 рік про що складено довідку.
Відповідно до рішення оперативної наради працівники апарату суду були зобов’язані усунути виявлені недоліки та дотримуватись вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду та Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173.
1. Про стан та якість підготовки, формування та подання звітів про стан здійснення правосуддя за І півріччя 2016 року.
2. Про стан роботи по веденню первинного обліку документів працівниками апарату суду за 6 місяців 2016 року.
Перевірки роботи працівників апарату Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду також проведені 04 березня 2016 року, 06 квітня 2016 року та 15 квітня 2016 року.
Виявлені під час перевірок недоліки усувались негайно в робочому порядку.
Дотримання строків розгляду судових справ розглянуто на оперативній нараді суддів з участю працівників апарату суду 21 березня 2016 року (протокол №3). На цій нараді було прийняте рішення:
1. Суддям Млинівського районного суду:
1.1. вживати заходів для розгляду судових справ з дотриманням розумних строків відповідно до вимог процесуального законодавства.
1.2. виключити випадки безпідставного відкладення справ та оголошення перерв на тривалі строки.
2. Помічникам суддів здійснювати постійний аналіз строків розгляду судових справ про що доповідати судді.
1. Інформацію, викладену у довідці за результатами перевірки роботи канцелярії Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду у 2016 році від 23 листопада 2016 року, прийняти до відома.
2. Вказати старшому секретарю суду Садовому М.В. на недопустимість допущення подібних недоліків.
3. Старшому секретарю суду Садовому М.В.:
3.1. Усунути виявлені недоліки.
3.2. Звернути увагу на організацію та забезпечення належної роботи канцелярії суду.
4. Старшому секретарю суду Садовому М.В. та секретарю суду Парфенюк С.М.:
4.1. Неухильно дотримуватись вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 N 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року № 25), Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173.
4.2. Підвищувати рівень професійної компетентності шляхом самонавчання та навчання з використанням сайту професійної мережі «Феміда».
4.3. Проводити перевірку ОСК на наявність помилок після внесення даних до АСДС з використанням функції «Перевірка».
5. Керівнику апарату суду Шевчуку М.В. звернутись до голови суду з клопотанням про розгляд стану роботи канцелярії та архіву суду на зборах суддів з метою обговорення питання щодо збільшення штатної чисельності працівників апарату суду шляхом введення додаткової посади секретаря суду.
6. Заступнику керівника апарату суду продовжувати проведення перевірок роботи канцелярії при внесенні даних до програми автоматизованого документообігу загальних судів КП «Д-3» під час реєстрації вхідної кореспонденції в АСДС та формуванні реєстраційних карток, формуванні ОСК на судові справи.
7. Заступнику керівника апарату суду у 2017 році організувати професійне навчання старшого секретаря суду Садового М.В. за програмою підвищення рівня професійної компетентності.
25 листопада 2016 року проведено збори суддів за участю працівників апарату суду (протокол №6) на яких розглянуто питання про стан роботи канцелярії та архіву суду.
По даних питанню зборами суддів були прийняті такі рішення:
1. Інформацію керівника апарату Млинівського районного суду Рівненської області Шевчука М.І. про результати перевірки роботи канцелярії Млинівського районного суду Рівненської області щодо своєчасності, повноти та достовірності внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду у 2016 році та роботи архіву суду взяти до відома.
2. З метою забезпечення ефективної та якісної роботи працівників канцелярії суду відповідно до режиму праці і відпочинку та забезпечення роботи архіву суду звернутись до територіального управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області з листом в якому ініціювати розгляд питання про збільшення штатної чисельності працівників апарату суду з 01 січня 2017 року шляхом введення додаткової посади секретаря суду.
Також проведені оперативні наради на яких розглядались питання:
-Про розгляд листа ТУ ДСА України від 15.07.2016 № 02-750/16. щодо надсилання електронних копій судових рішень до ЄДРСР (протокол №9 від 30.08.2016);
- Про розгляд листа ДП «Інформаційні судові системи» від 15.09.2016 № 2534/16-Вих. щодо надсилання до ЄДРСР електронних копій судових рішень за період з 01.01.2010 по 31.08.2016 включно та відомостей щодо дати набрання судовим рішенням законної сили (протокол №11 від 26.09.2016);
- Про дотримання строків розгляду судових справ.
Про стан роботи щодо внесення відомостей в АСДС та підготовки до складання статистичних звітів за 2016 рік.
Про підготовку судових справ до перереєстрації на 2017 рік (протокол №14 від 20.12.2016).
8. Висновок про стан обліково-статистичної роботи в цілому (недоліки та позитивні сторони), пропозиції щодо її поліпшення, бачення шляхів вирішення існуючих проблем.
В цілому стан обліково-статистичної роботи суду знаходиться на належному рівні та здійснюється з дотриманням вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 р.
Виявлені недоліки усуваються в робочому порядку.
Пропозиції щодо поліпшення стану обліково-статистичної роботи.
1. Відповідно до плану роботи суду на перше півріччя 2017 року керівнику апарату суду провести перевірки роботи по веденню первинного обліку документів та правильності внесення відомостей в обліково-статистичні картки на справи усіх категорій канцелярією суду, помічниками суддів та секретарями судового засідання суду.
2. Керівнику апарату суду Шевчуку М.І. тримати на постійному контролі стан обліково-статистичної роботи в суді.
3. Керівнику апарату проводити навчання працівників апарату суду відповідно до плану навчання на 1 півріччя 2017 року.
4. Користувачам АСДС:
4.1. Неухильно дотримуватись вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 N 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року № 25), Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 №173.
4.2. Підвищувати рівень професійної компетентності шляхом самонавчання та навчання з використанням сайту професійної мережі «Феміда».
4.3. Проводити перевірку ОСК на наявність помилок після внесення даних до АСДС з використанням функції «Перевірка».
05 січня 2017 року
Голова Млинівського районного
суду Рівненської області П.В. Феськов
Виконавець:
керівник апарату суду М.І.Шевчук
телефон /факс/: (03659)-65407
електронна пошта: inbox@ml.rv.court.gov.ua
вих.№ 02/5-05/1/2017